fredag 27 april 2012

Lång helg, Bigfoot och Off Line

Snart är det helg och en lång sådan också! Jag har dessutom förlängt den med en dag extra, behöver ju vila upp mig efter allt demonstrerande den 1a maj! =)
Ärligt talat så är det givetvis för att systembolaget släpper månadens nyheter på onsdag och bland dessa så finns årets av mig mest efterlängtade öl - Sierra Nevadas Bigfoot 2012! Ska plocka åt mig "ett gäng" och sedan beställa en hel låda (24 flaskor á 350ml).
2011an - snart är den slut!
I och med att jag fortfarande är "datorbefriad" hemmavid så dröjer det nästan en vecka innan det kommer upp något nytt inlägg, men då är jag fullpumpad av Bigfoot 2012 och skvaller från kvällen äventyr på Akkurat och de kommande fredags-eventen. Den 4 maj så kör Wicked Wine på Ölbaren i NK Saluhall och Sigtuna Brygghus kör sin fredagspub - jag hoppas hinna med bägge 2!

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar