måndag 15 februari 2016

Ölfoton special utomhusfotografering - ekologisk Weissbier på balkongen i vintermörkret

Har varit lite "hängig" (förkylningssymtom på halvfart) i helgen och höll därför på att glömma bort helgens utomhusfotografering. Fick bli ett hastigt arrangemang ute på min balkong (läs loftgång) samtidigt som middagen (tomatsås) puttrade på spisen.
På en mörk pall
Jag köpte hem ett bryggeriglas häromveckan och har tänkt att jag skulle testa det - men saknar ett glas som jag tänkt köra samtidigt - men nu fick det bli den som offrades under den sena och mörka eftermiddagen.



På räcket
Schneider Weisse Mein Grünes Tap 4 från G. Schneider & Son
Snyggt glas, det funkar bra!
Utsikten är ju inte fullt lika vacker (området nedanför loftgången kallas allmänt för träsket!) som några av de omgivningar som jag tidigare använt som kuliss i samband med dessa utomhusfotograferingar, men nöden har ingen lag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar