onsdag 30 maj 2012

Nyheter på Systembolagen juni 2012


Det dyker upp en hel del intressant på fredag - 1 juni - jag har fått lov att sålla en del, måste ju spar pengar till Eskilstuna och Köpenhamn. Men det är ändå några som jag måste ha;

Napa Smith Cool Brew - T5
BrewDog IPA is Dead (Mixpack med 4 olika) - T5

Sen är jag nyfiken på dessa;
Hantverksbreyggeriet Baronen - T7
Almond 22 Torbata - T7
Almond ‘22 Pink IPA - T5
Amager IPA - T5


Särskilt nyfiken är jag på de 2 italienarna från Almond.


Dessa två har säljstart först den 4/6
Oppigårds Indian Tribute
Brooklyn Local 1
Och där blir det ett gäng av OIT och några BL1!

Igår var jag på systembolaget och hämtade ut min andel (4 flaskor) av ett samköp av Stone Ruination IPA - den har jag längtat efter sedan förbeställningen gjordes i januari - så ÄNTLIGEN!

Det blir test av en flaska ikväll - återkommer kanske med en recension då.

Kanske blir det även test av denna som jag också köpte igår; Mahou Negra - en mörk lager från Spanien som jag hört en del bra om.
Mahou till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar