måndag 7 maj 2012

3 Månader har gått!

Den 7 februari 2012 - då startade jag denna blogg, utan att riktigt veta ens varför. Visst - vissa kortsiktiga planer hade jag för vad jag skulle skriva - men att jag skulle sitta här 3 månader senare och lyckats ganska väl med att fylla min blogg med någorlunda läsvärda inlägg, det trodde jag nog inte då.

Efter en månad - den 7 mars - så skrev jag följande;

Idag är det en månad sedan jag skrev mitt första inlägg i min egna blogg. 21 inlägg (detta är #22) och nästan tusen (1000 - eller 938 just nu) stycken sidvisningar har det blivit och fler ska det bli.

Så här ser statistiken ut idag; 


Antal inlägg; 72 (detta är #73)
Antal recensioner; 15
Antal sidvyer; 4710
Flest sidvyer/dag; 191 (2012-04-23)
Inlägg med flest sidvyer; Test av Påsköl 2012-03-18 – 139 stycken

Den 7 mars så firade jag med en Brooklyn Black Chocolate Stout - idag blir det en;
SIERRA NEVADA BIGFOOT 2012
 Kanske blir det Recension #16 på Bigfoot.......

Något jag saknar är mer feedback från Er läsare, det är helt öppet att lämna kommentarer (även anonymt). Jag tar gärna emot konstruktiv kritik och glada tillrop - allt är välkommet.
 

1 kommentar:

  1. Grattis Alf till tre månader och en trevlig blogg! Vi har kört i dryga året nu och tiden flög bara förbi. Kör på!

    SvaraRadera