torsdag 1 mars 2012

Shop-A-Holic - 900 spänn fattigare

Från klockan 09.00 stod jag som nr 10 i kön utanför Passagen, när dörrarna väl öppnades en timme senare så hade kön nästan nått Hamngatan! Fick tag på det jag ville ha - både sorter och antal, plockade dessutom på mig lite "spontant" också. Resultatet i skriven form (bilder kommer på måndag);

14 st Mohawk Black Rocket Porter (2 vändor á 6 + 8)
8 st Brooklyn Black Chocolate Stout (2 vändor á 6 + 2)
6 st BrewDog Hops Kill
2 st Sigtuna East Coast IPA
1 st BrewDog Mixpack (killen framför mig i kön lyckades tappa ett paket - några flaskor gick sönder, doften fick mig att köpa!)
1 st vardera av Hornbeer Happy Hoppy Easter, Meantime American Brown Ale och Früh Kölsch

Därtill fick jag 2 flaskor hembryggt av Anton Välbalanserad - som jag stämt möte med i kön.

Någon flaska kommer säkert ryka redan ikväll, men den stora provsmakningen sker fredag-lördag.

Kön bakom mig strax innan kl 10.00
Kön framför mig, just innan dörrarna öppnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar