måndag 19 mars 2012

Nya Apps till Mobilen!

Efter att ha fått en del konstruktiv kritik och fototekniska råd från mina forumkamrater har jag nu laddat ner 2 stycken kamera-appar till min mobil - Samsung Galaxy ACE GT5830 - Camera 360 och Retro Camera. Har testat att ta några bilder i hemmastudion;
Retro-versionen - in Black & White, eller? Anden i glaset - ser ni den?
Camera 360 - här syns hela flaskan & glaset (och skarven).
Har inte satt mig in i alla funktionerna på någondera av dessa 2 appar, men jag känner stor tillförsikt inte minst vad gäller Retro!
Glaset är mitt 40cl Porter/Stout-glas från Orrefors, som tyvärr inte funkar skum-mässigt för denna ljuvliga dryck!
Har aldrig varit någon stor fotograf - vare sig i kvantitet eller kvalitet - men med min nya android-mobil så har intresset vaknat till liv! Det kommer säkerligen märkas i denna blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar