tisdag 5 januari 2016

Ölfoton special - mina egna favoriter från 2015

Det har blivit en hel del ölfoton under 2015, hittade en del nya leksaker i foto-appar jag använder - både vad gäller fotografering och redigering. Här är några av mina favoriter.

Beercapart!

Under the Dome!

På väg hem!

Skum krona!

Full of Eight!

Både kul å bra!

Tidig vår!

Bardisken på BDB Kungsholmen

En kejserlig stout!

En Trappist i fontänen!

Fula fisken!

1a maj på Fjäderholmarna

Minst lika bra!

Underligt ljus underifrån

Rejäl kapsylöppnare!

Eko-året 2015

Cool Beer!

Kakel!

Yellow Belly!

Party!

Säg det med en sejdel!

Dubbel-spegel

Skum!

Immigt i september.

Det gångna året har antalet följare ökat väsentligt på Instagram, några foton har också genererat en del gillar-markeringar utöver min vanliga mängd.
Hoppas att under 2016 kunna fortsätta min fotografiska utveckling - kanske till och med införskaffar en riktig kamera.

Här ett samlingsverk - 36 bilder från 2015 fördelade över 4 collage - från mitt IG-flöde.
I denna collage-samling så är den pinsamma dubbletten korrigerad......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar