måndag 4 januari 2016

Ölfoton special - Bötet Barley Wine 2011

Jag rotade igenom lagret (garderoben) under december och hittade då bland annat några sparade flaskor av Bötet från Nynäshamns Ångbryggeri. Årets första lördag fick bli dagen då jag testade denna gamla öl. Passade på och tog ganska många bilder, flera av dem blev riktigt bra.

Ljus bakgrund



Vinröd







Gäller att hitta nya vinklar och lägen, den vinröda bakgrunden (som jag är väldigt nöjd med annars) passar kanske mindre bra till just denna dryck inser jag när jag tittar på bilderna - borde valt en något ljusare bakgrund. Därför blev lite mer fokus på flaska, etikett och kapsyl.

Men ölen då - ljuvligt vinös, men känns inte läge att lagra längre så det får nog bli en fotosession till ganska snart med min sista flaska (med ljusare bakgrund).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar