tisdag 5 juni 2012

Allt Om Öl Festivalen - del 2 - Öl-listan so far!


Några av utställarna har offentliggjort sina listor på vad som kommer att finnas i deras monter.

Listan som den ser ut just nu!

Jag lär spendera en hel del tid hos Wicked Wine, uppställningen från Sierra Nevada går inte av för hacker direkt - men där finns ju även Flying Dogs Atlantic Unfiltered Lager och Wilderman Farmhouse IPA - 2 stycken för mig tidigare otestade. Mohawk har inga nyheter (för min del) men mycket godsaker.

Spännande också att Carlsberg lockar med en del höjdare - Carnegie och ett gäng från Brooklyn.

Värden - Eskilstuna Ölkultur - har ju en rätt diger lista och är dessutom i stort sett helt otestade av mig.

Jag är glad att jag köpte Festivalbiljett istället för bara En-dags, fredagen kan jag nu lägga ner en del tid på att kolla läget (fram tills fotbollen börjar), givetivs testa en del. Men det tunga artilleriet (+ 2 ölskolor) spar jag nog tills dag 2!

Hoppas bara att skatteåterbäringen hinner in på kontot senast den 15e.......... ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar