måndag 9 mars 2015

Släpp Ölarna loss, det är VÅR!

Igår var det ju både Internationella Kvinnodagen och Vasaloppssöndag (brukar det inte traditionellt vara första söndagen i mars månad?), jag valde att inte ställa upp i år heller. Körde lite sportdrycks-fotografering utomhus istället.
Det har ju under årets dryga första 2 månader kommit en hel del spännande öl till systembolaget. Här är några av dem som jag inhandlat senaste veckan.
Den stora flaskan är inte ny, men African Pale Ale har jag inte testat tidigare.
Västkusten dominerar, they can do it!
Nyhet i fasta respektive tillfällig exklusiv nyhet.
Om jag köper en Arbetarporter, så måste jag ju givetvis ha en Herrgårdsporter också!

1 kommentar:

  1. Vasaloppets datum kanske kan ha nåt med nån slags stor skidfest som kallades VM att göra?

    SvaraRadera