onsdag 3 april 2013

Sanslöst mycket händer i april - tillägg

Förutom det jag tidigare rapporterat så har det dykt upp ytterligare evenemang som pockar på mitt intresse. Bishops Folkungagatan ordnar en BMD med de Molen 19 april, dricka bira med Thornbridges bryggare den 8 april, dessutom flaggar de om något som ska hända den 16e april.....

Nu har dessutom biljetterna släppts till BMD Akkurat den 22 april - med Garrett Oliver. På temat "Svenska klassiker" serveras 9 rätter och 9 olika öl (inga svenska klassiker där).


22 april 2013
Biljetten kostar 1100 kronor (känns närmast som självkostnadspris tycker jag!) och vad jag förstår finns det drygt 50 platser.... Jag hängde på låset och köpte biljett nr22.
I samband med att jag inhandlade biljetten så frågade de om jag hade några allergier och då glömde att nämna att jag sedan barnsben är hat-allergiker av Rotmos å Fläsklägg...., men det är ju mer en psykisk fråga, och det går ju att låta bli just denna del av meny (jag ska testa för första gången på 30 år, men jag är rätt säker på att "allergin" sitter som en fläskläpp!).




2 kommentarer:

  1. Hej Alf

    Jag skulle behöva komma i kontakt med dig och jag kan inte hitta dina kontaktuppgifter så jag testar här.

    Kontakta mig gärna på daniel@galatea.se eller ring mig på 0736 460 280 så kan vi talas vid.

    Med vänliga hälsningar

    Daniel Edin
    Marknadsassistent
    Galatea Spirits AB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har mailat och sms-at mina uppgifter till dig.

      Radera