fredag 10 augusti 2012

SBWF 2012 - del 2 - Biljetten i hand!

Efter många om och men (stängt Ticnet-ombud) så lyckades jag så slutligen köpa min biljett hos ett "vanligt" ATG-ombud. Torsdagen den 27 september 2012 klockan 15.00 så slår dörrarna upp för årets första Festivaldag och jag räknar med att hänga på låset!
Förutom att besöka en massa utställare och provsmaka deras produkter så har jag anmält mig till Ölskolan II som leds av Janko. Dessutom tisslas det en del på facebook om ett litet blogger-event. Medlemmar från Ölrådet, Välbalanserad, Helbergs Humle och MankerBeerBlog har visat intresse för en liten get-together, kan bli rätt häftigt.

I nuläget gör jag mig vissa förhoppningar om att kunna klämma in ytterligare en dags besök på festivalen, troligtvis andra fredagen, om tid ges och plånboken tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar