fredag 24 augusti 2012

Julöl 2012 - del 2 - GODA NYHETER!

I mitt tidigare inlägg om Julöl 2012 så skrev jag bland annat;
Jag hoppas också mycket på det som kommer från vårt västra broderland, närmare bestämt Nögre Ö, deras God Jul och Underlig Jul har varit stora favoriter hos mig de senaste 2 åren. Hoppas också kunna få tag på Santas Little Helper från Port Brewing, som var en annan av 2011-s höjdare!
Nu har jag nåtts av glädjande besked från Brill & Co (som importerar både Nögne Ö och Port Brewing), citerar rakt av svaret från Marc;
Halloj!

Systembolaget har glädjande nog köpt in både God Jul och Underlig Jul för släpp den 1 december! Så du kommer definitivt få chansen då. Årets God Jul ska enligt Kjetil vara lite mer kompromisslös än tidigare, på begäran av kunderna. Så den ska bli spännande att prova.
Och faktum är att Port Brewing Santas Little Helper också släpps på SB den 1 dec. Och AleSmith YuleSmith. Och Hoppin' Frog Frosted Frog. Och så Mikkeller Fra Til och Red/White Christmas. Och så lite Hoppi'n Frog Barrel Aged BORIS på det. Hurra!!

Hälsningar,
Marc 
Sitter jag med en fånigt leende på läpparna eller sitter jag med ett fånigt JÄTTESMAJL på läpparna!
Det är bara att skicka vidare familjens önskelista till tomten - så slipper jag "slösa" pengar på att köpa några klappar själv och därför får jag mer pengar över till klappar i flytande form till mig själv! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar