tisdag 14 februari 2012

Ska testa att lägga upp några öl-foto - tagna igår kväll i min nybyggda "fotostudio".
Först ut en låda av favoriten Bigfoot 2011, glädjande nog hittade jag en halvlåda (12 st) till av denna underbara dryck, trodde att jag redan var nere på sista 3......

Ett Sexpack av Guds gåva till mänskligheten - BIGFOOT från Sierra Nevada!


Detta är de 2 glas jag föredrar att använda för just denna dryck, trots sina olikheter i form så passar bägge utmärkt, tycker jag! Det till vänster är Samuel Adams Lager-glas, med den utbuktande glaskanten så blir den mycket njutbar att dricka ur. Den till höger är Black Jack Beer Culture. Korrekt upphälld så fyller Bigfoot-flaskan glasen med överkanten på skumkronan helt i linje med glaskanten, perfekt!

Studion är inte färdigbyggd (det syns säkert) och jag laborerar fortfarande med ljussättningen, men jag tror på detta! Bilderna är tagna av mig med min mobilkamera, men jag tycker det blir rätt bra ändå.... eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar