tisdag 4 mars 2014

Blandade Ölfoton - februari 2014

Celebration Ale, med julröd kapsyl
Brooklyn Black Chocolate Stout 2013

TIPA från Beerbliotek, på BrewDog Bar Sthlm


Mitt nya BrewDog Teku-glas

Brixton Porter på BrewDog Bar Sthlm

G'Knight från Oskar Blues

BrewDogs Death Metaphor


Oppigårds Thurbo DIPA i Julkula


Omnipollo Astral Merkur B#1 på BDB

Dubbelpipa från Pang Pang hos Bishops Arma Hornsgatan

Bacon Brown Ale från Uncommon - hos BA-Hornsgatan

Riptide hos BDB

Jag tycker att jag hittat lite bättre/roligare vinklar, inte minst vid bardisken hos BrewDog Bar. Därtill har jag hittat lite kul redigeringsutrustning i mobilen. Jag har hittat ett sätt att bättre belysa objekten hemma - men de skapar också oönskade reflektioner...... Det finns mycket att jobba med rent fototekniskt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar