torsdag 19 april 2012

St Görans på BA-SF

Såg igår att det fanns St Görans DIPA från Oppigårds på Bishops Arms Folkungagatan (BA-SF), blev därför en visit där på lill-lördagen. Tyvärr blev inte Drakens uppföljare någon jättehit hos mig, doftar precis som den ska och smakar initialt bra, men den är TORR - på något konstigt sätt så försvinner alla härliga exotiska frukter/bär som finns i aromen under dryckens väg över mina smaklökar.
Men då Oppigårds bas Björn Falkeström hållit "Beer Makers Dinner" på BA-SF på tisdagen och skulle ha detsamma också senare på onsdagskvällen så fanns det givetvis fler fat från Oppigårds, bland annat en Indian Tribute - mycket trevlig!
Efter den blev det som planerat en Single Hop Citra IPA från Nögne Ö och där dök eftermiddagens stora succé upp - jag säger bara WOW! I Like It! Fick givetvis lov att ta en till sådan - men bara en liten!

Tyvärr så har jag inga foton från mitt onsdagsäventyr, trots att jag tog flera så har min mobil vägrat att spara dom! Ganska frustrerande för jag tror att de blev några riktigt bra bilder.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar