onsdag 22 maj 2013

Plötsligt så händer det!

När jag åkte förbil med bussen i morse såg det fortfarande ut som en byggarbetsplats, men envisa rykten säger att nu är det äntligen dags!
Efter många om och men, BrewDog Bar Stockholm slår idag upp dörrarna för den breda alllmänheten! Redan klockan 15.00 så öppnar de, så är du i närheten (St Eriksgatan 56) - passa på för där ska finnas en hel del speciella grejjer - som knappast lär räcka särskilt länge.
Troligtvis inte tills det att jag (eventuellt) anländer efter 20.00 i alla fall.
Jag har ett annat ölevenemang (som ser ut att bli MINST lika trevligt) innan dess nämligen, något som jag var inbokad på långt innan detta öppningsdatum dök upp. Mer om det evenemanget i ett senare inlägg.

Sen är det ju så att jag dessutom är inne i en begynnande allergichock, näsan är tjockt belamrad med kladdigt slem något som avsevärt försämrar mina möjligheter att fullt ut avnjuta min favoritdryck.

Jag önskar gänget i och bakom BrewDog Bar Stockholm alla lycka och hoppas verkligen att går hela vägen denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar