torsdag 4 oktober 2018

SBWF2018 - andra torsdagen, i realtid!

Jag tänkte att jag under dagens besök på Nacka strandsmässan ska köra ett publicerat inlägg som jag uppdaterar vartefter.
Jag börjar dock med några gamla bilder, från förra veckan.



Klockan 14.15 så lägger jag upp de första bilderna från dagen besök i hall 1.







 Mera text kommer att läggas till senare.

Klockan 15.00 släpp allmänheten in.

15.45, fler bilder.







Jag ska in till Bishops ikväll tror jag.... blir någon till uppdatering innan dess.

Troligtvis dagens sista festivalbilder, mörkt och starkt.

Firestone Walker Parabola 2018, på fat.



Lägger kanske upp någon bild från Bishops också.
Det blev inga bilder från eller ens besök på Bishops idag. Ett hastigt besök på Tritonia och två goda polska öl fick det bli istället.

Nu, klockan 22.45 så avslutar (text och redigering kan tillkomma under morgondagen) jag detta realtidsinlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar